مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

روش هایی برای پیشگیری از سرقت در هتل ها

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۰۱ ب.ظ


یکی از مسائلی که باعث کاهش محبوبیت هتل شما میشود و باعث میشود دیگر مسافران در آن اقامت نکنند، سرقت در هتل است، کافی است که مسافران متوجه شوند در هتل سرقت صورت گرفته است دیگر به شما اطمینان نخواهند داشت.


برای پیشگیری از این موضوع باید از روش هایی برای بالابردن امنیت هتل و پیشگیری از سرقت در هتل استفاده نمایید.  قفل الکترونیکی

زمانی که مسافران برای اولین بار وارد هتل شما میشوند اولین چیزی که توجهشان را به خود جلب میکند حضور نگهبانان و کارمندان محافظت و هراست از هتل است، وجود این کارمندان باعث میشود که زمانی که مسافران وارد هتل میشوند در اولین نظر این حس به آنها القا شود که هتل امنیت بالایی دارد  و افرادی به صورت شبانه روزی در حال حراست از آن هستند.

با استفاده از قفل کارتی میتوانید گزارش رفت و آمد همه افراد به اتاق ها را کنترل نمایید. و به برای افراد مختلف دسترسی های مختلفی تعریف کنید، مثلا برای کارمندان نظافت یک دسترسی، مسافران و کارکنان دیگر... در این حالت زمانی که فردی وارد اتاق میشود گزارش ورود و خروحش با توجه به کارت در سیستم ثبت خواهد شد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۹
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی