مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

آشنایی با قطعات یخچال سامسونگ

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ب.ظ


یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از گران ترین وسایل خانگی هستند  که در مقایسه با سایر لوازم خانگی از قیمت بیشتری خوردار اند و از ساختمان پیچیده تری تشکیل شده اند. به دلیل گران بودن یخچال به صرفه نیست که در هر بار خرابی افدام به حرید یخچال جدید کنید، و منطقی تر است که آن را تعمیر نمایید، تعویض قطعات و تعمیر یخچال سامسونگ مستلزم این است که با قطعات آن آشنایی لازم را داشته باشید. در ادامه این نوشته قطعات تعمیر یخچال سامسونگ را بررسی میکنیم.

کمپرسور یخچال
به جرات میتوان گفت که مهمترین قطعه اکترونیکی داخل یخچال، کمپرسور آن است، کمپرسور همان موتور یخچال است، که به عنوان محرک گاز یخچال عمل میکند، این قطعه خود از قطعاتی شامل: موتور الکترویکی، پیستون، سوپاپ، و میل لنگ تشکیل شده است که با کار این قطعات، سوپاپ های کمپرسور باز و بسته میشوند و گاز در یخچال به حرکت در می آید. با حرکت گاز داخل لوله کندانسور بخش های مختلف یخچال خنک میشوند. در مقاله کمپرسور یخچال به طور کامل به این قطعه  پرداخته ایم.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۸
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی