مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

 

به دلیل سوالات زیادی که در رابطه  با شرایط پرورش گوسفند مطرح میکنید در این نوشته تصمیم گرفته ایم درباره شرایط خرید و نگهداری هر یک از نژادهای گوسفند زنده صحبت کنیم، در ادامه این نوشته با ماهمراه باشید.

 

شرایط لازم برای پرورش گوسفندان پشمی و پوستی

در صورتی که قصد پرورش گوسفند پشمی و پوستی برای تولید پشم را دارید باید در ابتدا به بازار فروش آنها توجه کنید، متاسفانه در سال های اخیر بازار فروش پشم و پوست در ایران نامناسب است به همین دلیل توصیه ایران شیپ لایو به شما این است که نژادهای چند منظوره استفاده کنید تا محتمل ضرر نشوید. و بتوانید از یک طریق دیگر به کسب درامد داشته باشید.

نکات مهم برای خرید گوسفند زنده
برای پرورش گوسفند حتما شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب گوسفندان را در نظر داشته باشید به این دلیل که توجه نکردن به این موضوع و خرید نژادی که مناسب شرایط شما نباشد ضررهایی را در پی خواهد داشت.
حتما از مراکزی خرید دام را انجام دهید که دارای تاییدیه ورزات بهداشت باشند ودام های شناسنامه دار را به فروش برسانند. برای خرید گوسفند زنده در تهران میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا نژاد مورد نظرتان را به تعداد دلخواه تحویل بگیرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۸
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی