مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

در چه مکان هایی باید از قفل کودک استفاده کرد؟

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

 

درب ورودی

مهمترین مکانی که باید در نظر داشته باشید درب خروجی خانه است. بیرون آمدن از خانه بسیار خطرناک است تا زمانی که کودک شما از خطرات و تهدیدهای خارج از خانه آگاه باشد. نصب قفل امنیتی ضد کودک روی درب جلو مانع از ورود مهاجمان و افراد بیگانه به خانه را میگیرد در عین حال مانع از خروج فرزند شما از خانه می شود.

قفل هوشمند

- درب کمد

همانطور که گفته شد ، کودکان کنجکاو هستند و به دنبال هر مکان مخفی برای یافتن آن هستند. یکی از مکانهای خطرناک کمد لباس یا کابیت ها و قفسه هایی هستند که در آنها مواد خطرناک مانند چاقو ، ابزار تیز ، مواد شیمیایی و غیره گذاشته شده است که هر کدام می توانند صدمات جدی به کودکان شما وارد کنند. بنابراین ، یکی از مهمترین کاربردهای قفل دیجیتال محافظ کودک محدود کردن دسترسی به درهای دارای این قفل است.

 قفل دیجیتال

- ورودی استخر

گزارش شده است که کودکان نوپا بیشترین میزان غرق شدن را در سنین دو تا چهار سال دارند. در آمریکا ، غرق شدن کودکان در استخرها ، دومین علت مرگ و میر غیر عمد است. بنابراین ورودی استخر یکی از مکان های مهم خانه برای استفاده از قفل کودک با قفل امنیتی است. در بسیاری از کشورها استفاده از قفل امنیتی کودک برای ورود به استخر یک الزام و قانون است.

قفل کارتی

-ورودی به آشپزخانه 

محدود کردن دسترسی به وسایلی مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و غیره بسیار حائز اهمیت است. زیرا می تواند صدمات جدی به کودکان وارد کند. جراحاتی از قبیل گیر کردن کودک در یخچال یا ماشین لباسشویی و  در نتیجه مرگ آنها در اثر خفه شدن ، افتادن اشیاء روی کودک ، شوک الکتریکی و غیره می تواند برای عمری کودک شما را به درد سر بیااندازد. بنابراین بهترین راه برای محدود کردن دسترسی به این دستگاه ها و ابزارهای خطرناک استفاده از قفل امنیتی کودک است.

قفل الکترونیکی

- درب ماشین

اگر با فرزندان خود رانندگی می کنید ، توصیه می شود از قفل کودک با قفل ایمنی استفاده کنید. اگر کودکان  به طور تصادفی باز درب ماشین را باز کنند میتواند خطرات جبران ناپذیری را برای آنها ایجاد کند. حتی اگر کودک شما در صندلی راحت خود نشسته باشد. باز ممکن است از کنجکاوی به مشکلاتی برای خود و شما به وجود بیاورد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۶
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی