مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

انواع لوله های درزدار چه چیزهایی هستند؟

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ

لوله های یکپارچه برای انتقال مایعات و تولید پروفیل قوطی ، ساخت مصنوعات و سازه های فلزی استفاده می شود. لوله های یکپارچه برای انواع صنایع مانند گاز ، مخازن تحت فشار ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و غیره استفاده می شود.

لوله های فولادی جوش داده شده یا به اصطلاح لوله های سیاه ، در واقع لوله هایی هستند که در نتیجه قالب گیری و جوشکاری ورق های فولادی با ضخامت و انواع مختلف تولید می شوند. لوله داربستی هم یکی از انواع لوله های درزادار است که قیمت لوله داربستی در مقایسه با قیمت لوله مانیسمان کمتر است.

خوشبختانه تعداد کارخانه های داخلی فعال در زمینه تولید انواع لوله های فولادی سیاه و سفید و مهر و موم شده قابل توجه است و بیشتر تقاضای کشور برای این لوله ها توسط کارخانه های داخلی تأمین می شود.

لوله های اتصالی بسته استفاده شده ، قطر و ضخامت ، روش تولید و نوع جوش به ویژه متفاوت است ، رایج ترین و رایج ترین آنها لوله درز جوش مستقیم ERW ، لوله درز مستقیم LSAW و لوله درز است. جوش های مارپیچی Spiredalled WELDED هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۲
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی