مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

انواع ورق های فلزی

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۵۳ ب.ظ

ورق گالوانیزه

فولاد گالوانیزه به عنوان یک ورق فولاد کربن با پوشش روی در هر دو طرف تعریف می شود. برای تولید فولاد گالوانیزه دو فرآیند اصلی وجود دارد: گرمایش دائمی و گالوانیزه الکترو. فرآیند گرمایش ورق با عبور ورق فلز از داخل مذاب است ، در حالی که فرآیند الکترو گالوانیزه شامل استفاده از روی به صورت الکترولیتی است. در آخر ، یک لایه روی روی ورق پوشانده می شود.

 

جالب است بدانید که این لایه روی علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست ، از ورق فلز در برابر خوردگی و اکسیداسیون نیز محافظت می کند.

این گالوانیزه برای مواقعی که فلز با آب و اکسیژن در تماس است مناسب است. از ورق گالوانیزه در سقف های زیر شیروانی ، گلخانه ها و هر جا که امکان پوسیدگی و خوردگی سطح وجود دارد استفاده می شود. هرچه روی بیشتر در آن استفاده شود ، مقاومت ورق بیشتر است.

و بیشتر در مکانهای مرطوب استفاده می شود زیرا حتی اگر پوشش شکسته باشد از زنگ زدگی محافظت می شود.

 

ورق آهن رنگی

ورق های گالوانیزه را معمولاً با پاشش رنگ با دستگاه مخصوص رنگ می کنند. به طور کلی ، ورق های رنگی از تنوع زیادی در رنگ ها و شکل ها برخوردارند و برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای ورق رنگی: صنایع ساختمانی: سقف و بدنه انبارها و کارگاه ها ، سقف و غیره حمل و نقل: ساخت ظروف ، سردخانه ها و کاروان های ثابت و متحرک و….

 

ورق شستشوی اسیدی

این نوع ورق ها با اسید کلریدریک آغشته می شوند تا چربی را از ورق به ضخامت مورد نظر بردارند. این ورق از ورقهای سیاه (ورق گرم) تولید می شود. ورق اسیدی شسته شده از ورق گرم تولید می شود که در طی یک فرآیند زغال سنگ و ناخالصی های موجود در سطح توسط اسید گرفته شده و براق و روغنی می شوند. از ورق های اسید شویی در ساخت و ساز ، تولید مخزن گاز ، ساخت خودرو و غیره استفاده می شود.

 

ورق های روغنی

ورق های روغنی که از نورد سرد تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند ، این ورق به دلیل براق بودن به ورق روغن معروف است. بیشتر در مواردی استفاده می شود که کیفیت ظاهری محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. برای دریافت و مشاهده قیمت ورق روغنی با کارشناسان تجارت فلز تماس بگیرید.

 

انواع ورق روغنی: ورقهای روغنی معمولی (مانند ورقهای روغن st12) - ورقهای روغن نیمه کشیده (مانند ورقهای روغن st13) - ورقهای روغن فوق کشیده (مانند ورقهای روغن st14)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۵
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی