مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

ساختار دستگیره درب هوشمند

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ


دستگیره درب هوشمند به طور کلی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است : سخت افزار و نرم افزار. برای اطمینان از عملکرد صحیح قفل، بخش های سخت افزاری و نرم افزاری باید به طور هم زمان و به درستی کار کنند. اگر هر یک از این موارد با اشکال رو به رو شود، کل مجموعه قفل به درستی کار نخواهد کرد.

بخش سخت افزاری بیشتر به جنبه فیزیکی قفل اشاره می کند که شامل بدنه داخلی، بدنه خارجی، مغزی قفل، سیلندر کلید اضطراری، دریچه سنسور اثر انگشت و … است. بخش نرم افزاری نیز وظیفه ذخیره سازی و تجزیه و تحلیل اطلاعات را بر عهده دارد شامل بردهای الکترونیکی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۲۳
ava lm

دستگیره درب هوشمند

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۷ ب.ظ


چند سالی است که روز به روز محبوبیت مدل های مختلف دستگیره درب هوشمند ، در حال افزایش است. هنگامی که این محصولات امنیتی برای اولین بار به بازار معرفی شدند، بسیاری از صاحب خانه ها و کسب و کارها از به کارگیری آن اطمینان نداشتند؛ زیرا قفل های سنتی و قدیمی تا حدودی نیازهای آن ها را برآورده می کرد. اما گذشت زمان به آن ها نشان دارد که این نوع قفل ها علاوه بر افزایش امنیت، راحتی در رفت و آمد را نیز به دنبال دارد.

دستگیره درب هوشمند به صاحب خانه ها این امکان را می دهد که از هر نقطه ای از جهان درب ورودی را کنترل نمایند. این بدان معناست که هر لحظه می توانند از وضعیت قفل و درب ورودی خانه خود مطلع باشند. همچنین استفاده از این نوع قفل ها باعث می شود تا بدون نیاز به کلید  به درب ورودی دسترسی پیدا کرد. این تنها بخشی از ویژگی های قفل های هوشمند است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۵۷
ava lm

قفل های هوشمند و مزایایی که باید بدانید

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۱۴ ب.ظ

قفل های هوشمند – در کنار دستگاه های ارتباطی دیگر مانند سیستم های امنیتی و دسترسی به منزل-  یکی از محبوب ترین تکنولوژی های این روزها هستند.

1. این قفل ها با گوشی موبایل هوشمند کار می کنند

برای بسیاری از افراد یکی از بهترین نکات درباره ی قفل هوشمند اینست که موبایل سازگار هستند. وقتی که برنامه ی مناسب قفل دیجیتال خود را بر روی گوشی موبایل تان دانلود و نصب کنید به راحتی می توانید با استفاده از آن درب منزل را باز و بسته کنید.

این یعنی اگر در سفر جاده ای باشید و به خاطر نیاورید که درب منزل را قفل کرده اید یا خیر، نیازی نیست دوباره به منزل برگردید و این موضوع را چک کنید. شما تنها با باز کردن برنامه روی گوشی همراه خود می توانید این کار را انجام دهید و ایمنی خانه ی خود را بالا ببرید.

به جای اینکه به مغز خود فشار بیاورید تا کارهایی که در هنگام خروج از منزل انجام داده اید را به یاد بیاورد به راحتی می توانید با استفاده از برنامه ی موبایل این کار را انجام دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۱۴
ava lm

خداحافظ کلید و سلام قفل الکترونیکی

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۹ ب.ظ


هر بار که یک گوشی هوشمند معرفی می‌شود قصد خرید ان را می‌کنیم اما برای بهبود امنیت خانه خودمان هیچ ‌وقت به بهبود قفل‌هایی که این روزها دیگر عمر خود را کرده‌اند و بازیچه‌ای ساده برای دزدان حرفه‌ای شده است، فکر نمی‌کنیم. راه چاره شما در قفل الکترونیکی است. قفل هوشمند نگهبانی همیشگی از در ورودی خانه شما است.

چرا قفل الکترونیکی؟

شاید برای شما سؤال باشد چرا باید از قفل الکترونیکی یا قفل کارتی استفاده کرد؟ چرا قفل مکانیکی مناسب نیست؟ یا اصلاً قفل سنتی چه مشکلی دارد؟ جواب سؤالات شما در تکنولوژی که در قفل کارتی به کار رفته، است. قفل های الکترونیکی قابلیت اتصال به اینترنت دارد و می‌تواند در طول شبانه‌روز گزارش باز و بسته شدن در را به گوشی صاحب‌خانه ارسال کند. همچنین این قفل ها دارای سنسورهای مختلف برای باز شدن در همانند حسگر اثرانگشت، دوربین تشخیص چهره و صفحه ‌کلید برای وارد کردن رمز دستی است. همه این ویژگی‌ها در کنار هم دلیلی محکم برای استفاده از این قفل ها به جای سایر قفل‌ها است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۹
ava lm

فایده استفاده از قفل هوشمند در ایام عید نوروز

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ


بیشتر ایرانیان در زمان تعطیلات عید نوروز به مسافرت میروند، اما با این حال افراد همیشه استرس امنیت خانه های خود را دارند. گاهی این استرس ها به حدی هستند که میتواند شیرینی مسافرت نوروزی را به کام آنها تلخ نماید. به همین دلیل هم در این مقاله به شما استفاده از قفل هوشمند جهت هوشمند سازی خانه و همچنین افزایش امنیت آن برای زمان هایی که دور از آن هستید را پیشنهاد میکنیم. 

هوشمند سازی منازل با استفاده از قفل هوشمند میتواند امنیت خانه شما را به وسیله سیستم کنترل از راه دور فراهم کند. 

هوشمند سازی منازل شامل استفاده از مجموعه ای از تجهیزات است که استفاده از آنها در کنار هم میتواند امنیت خانه و حتی محل کار شما را در ایام تعطیلات و مسافرت تامین کند.

یکی از این تجهیزات که استفاده از آن در خانه های هوشمند بسیار توصیه میشود قفل دیجیتال است، با استفاده از این قفل ها از هر جای دنیا تنها با دسترسی داشتن به یک تلفن همراه میتواند ورود و خروج به خانه را از راه دور کنترل کرد و حتی از راه دور درب منزل را باز و بسته کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۳
ava lm