مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

آموزش برق به زبان ساده

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۰۸ ب.ظ

 

آموزش برق به زبان ساده یکی از مواردی است که به کارآموزان کمک می کند تا مفاهیم این دوره را بهتر یاد بگیرند. در ادامه ، ما مطالبی را که در وب سایت نمایش فنی بسیار به شما کمک می کند ، بررسی خواهیم کرد.

 

مهندسی برق ساختمان یکی از مهارتهایی است که امروزه بازار کار بسیار بالایی دارد. فردی که بتواند کارهای برقی ساختمان را به خوبی انجام دهد می تواند درآمد بالایی داشته باشد. برای یادگیری نحوه ساخت یک ساختمان ، ابتدا باید یک سری اصول را بدانید. برای اینکه بتوانید کارهای برقی ساختمان را انجام دهید ، باید بالابرها یا لوله هایی را که در جهت عمودی قرار می گیرند جدا کنید. این رایزرها برای لوله های الکتریکی در نظر گرفته شده اند و باید در فاصله 30 سانتی متری از لوله های متصل به لوله کاندوئیت نصب شوند. به عبارت دیگر ، برای هر لوله تغذیه و فاضلاب باید یک بالابر متفاوت وجود داشته باشد. این یکی از اصول سیم کشی و برق ساختمان است و در صورت عدم رعایت استانداردها.

 

لوله کشی برق ساختمان

در حین لوله کشی برق ساختمان ، آرنج های برق باید با نوارهای گسترده و چسب به لوله گالوانیزه برق تک و اصلی متصل شوند تا از فشار لوله جدا نشوند و در صورت فشار یا ضربه آسیب نبینند. برای لوله گذاری ساختمان می توانید از لولاهای چرخان استفاده کنید. زیرا آنها می توانند به اندازه قطر در محیط هایی مانند دیوارها و کف ها سوراخ کنند و به محیط های دیگر آسیب نرسانند. همچنین ، سوراخ های ایجاد شده توسط این تپه ها دقیقاً اندازه ای دارند که به طور کارآمد لوله کشی می شوند.

 

آموزش برق ساختمان به زبان ساده ، اصول سیم کشی ، تکنیک های برق ساختمان ،

نکات مربوط به لوله کشی برق

برای لوله کشی ساختمان ، ابتدا باید از فرزهای فرز برای ایجاد خطوط نازک برای قرار دادن لوله های برق استفاده کنیم. اندازه خطوط شیار باید با قطر و عرض آن سازگار باشد.

خواندن نقشه برقی ساختمان ، آموزش برق ساختمان به زبان ساده ، اصول سیم کشی ،

تکنیک های الکتریکی ساختمان

برای آموزش مهندسی برق ساختمان به زبان ساده ، باید بدانید که روش های مختلفی وجود دارد ، یکی از آنها کار برق با روش شما است. سیم کشی توکار به گونه ای است که سیم و کابل برق از زیر سیمان و گچ عبور می کنند تا روی دیوار قابل مشاهده نباشند ، از این رو سیم کشی داخلی نامیده می شود. نکته جالب در مورد این روش این است که شما نیازی به لوله کشی برق ندارید و همه کارها مستقیم انجام می شود. از طرف دیگر ، هنگام استفاده از این روش ، روش سیم کشی سطح معکوس کاملاً برعکس است. سیمها و کابلها بر روی ساختمان قرار می گیرند.

ساختن تکنیک های برق ، ساختمان نقشه خوانی الکتریکی ، ساخت برق آموزش به زبان ساده ،

اندازه کابل ها در سیستم برق ساختمان

اندازه مقطع کابل در ساخت برق به زبان ساده بسیار مهم است ، اگر بتوانید مقطع کابل را به خوبی دنبال کنید ، سیم کشی بسیار استانداردی خواهید داشت. مقدار مقطع سیم هر قسمت مقدار مشخصی است. به عنوان مثال ، سطح مقطع شبکه باید 4 میلی متر مربع باشد. اگر سیستم های روشنایی باید دارای مقطع 1.5 میلی متر باشند. همچنین سطح مقطع پریزها باید 2.5 میلی متر باشد. از طرف دیگر ، سیم کشی کولرهای گازی و کولرهای آبی به ترتیب دارای مقطع 4 و 2.5 میلی متر هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۸
ava lm

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی