مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمایندگی مجاز تعمیرات انواع یخچال فریزر

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

مرکز تکسان سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع یخچال فریزر در برندهای معتبر در تهران و کرج است که خدمات تعمیرات و سرویس یخچال فریزر را با ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه میکند، این مرکز دارای تکنسین های آموزش دیده در همه برند ها شامل برند هیمالیا است، در صورتی که بخچال فریزر هیمالیا شما دچار مشکل شده است، با تماس با شماره تلفن های44105443و 44105434 میتوانید از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های آموزش دیده در این برند استفاده نمایید.

نکاتی که پیش از درخواست تعمیرکار هیمالیا باید در نظر بگیرید

با توجه به اینکه تعمیرات یخچال فریزر های هیمالیا نیازمند تخصص است، حتما تعمیرات را به مراکز مجار تعمیرات همان برند بسپارید تا آشنایی کامل با تمام قطعات استفاده شده را داشته باشند.

حتما از قطعات فابریک و دارای گارانتی معتبر استفاده نمایید، به این دلیل که استفاده از قطعات فیک طول عمر محصولات را کاهش میدهد و حتی باعث آسیب رسیدن به سایر قسمت های دستگاه هم خواهد شد.

تعمیر لباسشویی دوو

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۰۲
ava lm

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت محصولات فولادی

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

 

عرضه و تقاضا، مشابه به هر کالای دیگری، عامل بزرگی در تعیین قیمت فولاد در بازار است. هنگامی که تقاضا بالا و عرضه پایین باشد، قیمت‌ها بالا می‌روند؛ و یا برعکس هنگامی که عرضه بالا و تقاضا پایین است، قیمت‌ها کاهش می‌یابند. قیمت فولاد بعنوان یک کالای مهم در صادرات بین کشورهای تولید کننده، نه تنها تحت تاثیر عرضه و تقاضا قرار می‌گیرد، بلکه تحت تاثیر پیش‌بینی عرضه و تقاضا نیز می‌باشد. میزان آگاهی از اطلاعاتی مثل موجودی زنجیره‌ی تامین از کارخانه تا خریدار نهایی، بر تعدیل و یا تقسیم عرضه و تقاضا در کوتاه مدت و یا بازار روز بسیار موثر است.

 

۲- نیاز صنایع وابسته

قیمت میلگرد  فولاد تحت تاثیر نیاز صنایع مختلف مصرف کننده‌ی مستقیم فولاد قرار می‌گیرد. به عنوان مثال اگر صنایعی مثل خودروسازی، بسته‌بندی و دیگر صنایع در کشور با قدرت عمل کنند به طور معمول تقاضا بالا خواهد رفت.

 

۳- هزینه مواد اولیه

قراضه و سنگ آهن، دو ماده‌ی اصلی در تولید فولاد هستند. اگر موجودی این مواد کم باشد و از طرفی تقاضا نیز بالا باشد، قیمت این مواد اولیه افزایش یافته و در نتیجه باعث افزایش قیمت نهایی فولاد می‌شود. از طرفی تغییرات لحظه‌ای قیمت برای برخی عناصر مهم که در ترکیب شیمیایی فولاد زنگ نزن مثل نیکل و کروم مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز بر قیمت نهایی فولاد موثر است.

قیمت نبشی

فولاد فیدار

علاوه بر دو مورد بالا هزینه‌های انرژی در سیستم بر قیمت نهایی موثر است؛ چرا که ذوب و شکل دهی فولاد از پر مصرف‌ترین بخش های انرژی در هر کشور است. بنابراین دنبال کردن قیمت های جهانی انرژی مثل نفت و گاز، از فاکتورهای مهم تعیین و پیش‌بینی قیمت فولاد هستند.

قیمت لوله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۵۳
ava lm


استفاده از قفل های کارتی الکترونیکی در حال افزایش است اما خصوصیت هایی در این قفل ها وجود دارد که باید آنها را در نظر داشته باشید. در این نوشته خصوصیت هایی را بررسی میکنیم که  هنگام خرید قفل کارتی باید آنها را در نظر داشته باشید.

کارت خوان قفل کارتی
همه قفل هایی که از کارت استفاده میکنند دارای کارت خوان هستند که زمانی که کارت را جلوی این بخش میگیریم اطلاعات موجود و ذخیره شده در دستگاه و اگر این اطلاعات باهم مطابقت داشته باشند کارت شناسایی میشود و وارد خواهید شد.

امکان تعریف سطوح دسترسی متفاوت
اگر بخواهید از این قفل در هتل یا مراکزی که نیاز است دسترسی افراد باهم متفاوت باشد استفاده نمایید باید به امکان تعریف دسترسی های مختلف توسط این قفل ها توجه داشته باشید.  معمولا این دستگاه ها دارای چند کارت هستند که هر کدام دسترسی خاصی را دارد، به عنوان مثال برای خدمه هتل و مسافران دسترسی های جداگانه ای تعریف میشود تا بتوان ورود و خروجشان را مدیریت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۹
ava lm

تکنولوژی به کار رفته در قفل کارتی

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۲ ب.ظ

 

قفل کارتی ار پرکاربردترین قفل ها در هتل ها و شرکت های بزرگ هستند.  کلید های این قفل ها، کارت های مغناطیسی هستند که اطلاعات کاربران و اطلاعات لازم برای باز کردن قفل ها را در خود ثبت میکنند و با استفاده از آن زمانی که کارت را به درب نزدیک کنیم، درب باز میشود.
این سیستم برای زمان هایی که اطلاعات زیادی باید ثبت شود بسیار مناسب است، هتلداران معمولا ترجیح میدهند که از این قفل ها برای درب های اتاق ها استفاده کنند، در نوشته های قبلی برخی از مزایای استفاده از قفل هتلی را توضیح دادیم. در این نوشته تکنولوژی های به کار رفته در این قفل ها را باهم بررسی خواهیم کرد. 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۴۲
ava lm

افزایش امنیت با هوشمند سازی قفل ها

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ب.ظ

 

یکی از راهکارهای مهی که برای افزایش امنیت منازل میتوان از آنها استفاده کرد، هوشمند سازی منزل است، همانطور که در مقاله های قبلی گفتیم یکی از ارکان هوشمند سازی، استفاده از قفل هوشمند است. با استفاده قفلهایی که توسط برندهای معتبر ارائه میشود میتوان امنیت خانه  و محل کار را تا حد زیادی افزایش داد.

این قفل ها انواع مختلفی دارند، از انواع آنها میتوان به قفل رمزی، قفل اثر انگشت و قفل کارتی اشاره داشت. زمانی که از این نوع استفاده میکنید دیگر نیازی نیست که نگران امنیت باشید زیرا به این دلیل که میتوان آنها را به گوشی هوشمند متصل کرد در هر زمانی قابلیت کنترل کردن از راه دور را دارند. حتی اگر رمز قفل الکترونیکی را فراموش کرده اید نیازی نیست نگران باشید زیرا با استفاده از نرم افزار مدیریت موجود در آنها میتوانید به بازیابیی آن بپردازید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۴۱
ava lm

دلیل استفاده از تجهیزات هوشمند در خانه

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۳۸ ب.ظ

 

هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسانی استفاده شده است. و این وسایل به نوعی این توانایی را دارند که در موارد خاصی تصمیم گیری هایی داشته باشند.

انسان ها سعی دارند که تجهیزاتی را بسازند که از نظر توانایی ها و کاربردها نزدیک به ویژگی های انسانی باشد و سعی دارند اجسامی را بسازند که توانایی هایی مانند خوشان داشته باشد.

مثلا خانه های هوشمند از تجهیزاتی استفاده میکنند که میتوانند به شکل کاملا اتوماتیک مدیریت شوند و رفتارهایی داشته باشندو مثلا میتوانید از همان جایی که نشسته اید چراغ ها را خاموش و روشن کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۸
ava lm