مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

۱۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نحوه عملکرد قفل های شخصی هوشمند

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ


یکی از جدید ترین مدل های قفل دیجیتال ، قفل شخصی هوشمند است، این محصول دارای سنسور های ویژه ای است که به وسیله اثر انگشت کار میکنند. و با داشتن امکانات تشخیص اثر انگشت امکان دسترسی سایر افراد به قفل را غیر ممکن میکند.

به این دلیل به این مدل قفل هوشمند شخصی میگویند که علاوه بر قابلیت باز شدن به وسیله اثر انگشت، قایلیت اتصال به تلفن های همراه را هم دارند، یعنی میتوانید با در دست داشتن تلفن همراهتان قفل را باز کنید.

قفل هوشمند شخصی امنیت و حریم خصوصی شما را تامین میکند و زمان هایی که دسترسی به برق ندارید میتوانید از آن برای شارژ کردن تلفن همراهتان استفاده کنید.

سرعت تشخیص بالای سنسور های اثر انگشت این قفل ها باعث محبوبیت بیشتر آنها شده است. این قفل دیجیتال این قابلیت را دارند تا اثر انگشت را در مدت زمان 1 دهم ثانیه تشخیص دهد و اگر فردی قصد داشته باشد قفل را به صورت غیر مجاز باز کند، سریعا تشخیص میدهد و آژیر را به صدا در می آورد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۴
ava lm

قفل کارتی یا قفل الکترونیکی

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ


قفل سنتی را همه با ویژگی گم شدن کلید و باز شدن با یک گیره مو سر می‌شناسند، پس نمی‌توانید با این قفل سنتی روی محبوبیت خدمات هتل ، استخر و باشگاه ریسک کنید. به جای قفل الکترونیکی چند سالی است که قفل کارتی برای بستن درب کمد باشگاه و استخر روی کار آمده‌اند. قفل کارتی به جای باز و بسته شدن با کلید سنتی از یک تراشه الکترونیکی استفاده می‌کند که دارای امنیت و همچنین کارایی بیشتری است.

مشکل بزرگی که مسافران هتل با درب اتاق‌های خود دارند، باز و بسته کردن آن‌ها با دست پر از وسایل و همچنین فراموشی کلید پشت درب است. برای ایجاد حس بهتر در مسافرانی که قرار است در اقامتگاه شما اسکان داشته باشند،  توصیه می‌شود از قفل کارتی استفاده کنید. قفل کارتی علاوه بر امنیت بالا دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی است. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۱:۴۵
ava lm

زیبایی ظاهری قفل های دیجیتال

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ


نه تنها این قفل ها بسیار راحت کار می کنند بلکه حس زیبایی و مدرن بودن هم به شما می دهند. این قفل هوشمند متناسب با همه نوع دکور طراحی شده اند و زیبایی چشمگیری دارند. شما سبک مینیمالیست یا فوق مدرن را ترجیح می دهید این قفل ها برای شما مناسب هستند. 

قابلیت های جذاب و بی شمار

قفل دیجیتال دارای مجموعه ای از ویژگیهای فوق العاده هستند که در قفل های سنتی یافت نمی شود. این قفل ها با عملکردهای بی شمار خود امنیت منزل شما را تضمین می کنند و به شما امکان زیر نظر داشتن همه ی اتفاقات منزل را نیز می دهد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۹
ava lm

تاثیرات چشمی درب دیجیتال در حفظ امنیت

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ


یکی از تکنولوژی های جدید که در سال های اخیر استفاده از آنها محبوبت زیادی پیدا کردده است، استفاده از چشمی های درب دیجیتال در کنار استفاده از قفل هوشمند این روز ها تبدیل به یکی از ملزومات مدرن و هوشمند سازی ساختمان ها است.

استفاده از چشمی درب این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید بدون این که جلوی در خانه بیاید از همان جایی که نشسته اید وقایعی که بیرون از خانه رخ میدهند را تحت نظر داشته باشید. 

پس از اینکه قفل دیجیتال چشمی دیجیتالی را روی درب آپارتمانتان نصب میکنید، این محصول به طور شبانه روزی از محوطه بیرونی خانه شما تصاویر با کیفیتی را ضیط میکند، استفاده از این محصول شما را بی نیاز از استفاده از دوربین های امنیتی میکند. در ادامه برخی از مزایا استفاده از چشمی های درب را توضیح میدهیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۶
ava lm

مزایای نصب قفل های هوشمند در هتل ها

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ


امروزه، فلسفه ی تجاری صنعت هتلداری دچار تغییرات اساسی شده است. مواجه شدن با فرصت ها و چالش های جدید که یکی از آنها قفل های هوشمند است گزینه ی مناسبی هم برای مهمان و هم برای هتل است. مهمانان می توانند از خدمات بهتر استفاده کنند و هتل می تواند پذیرای مهمانان بیش تری باشد. در ادامه مزایای استفاده از قفل الکترونیکی در هتل ها آمده است:

مزیت 1 نصب قفل کارتی در هتل ها : بالا بردن کیفیت خدمات

قفل هوشمند تجربه ی جدیدی را برای مهمانان فراهم می کنند. مهمانان می تواند بدون نیاز به هر گونه کاری تنها با استفاده از برنامه ی موبایل، کارت و یا کامپیوتر مستقیما در اتاق خود را باز کنند و راحتی را تجربه کنند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۵۱
ava lm

ویژگی های قفل های رمزی امنیتی

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۶ ب.ظ

یکی از محبوب ترین قفل ها در میان مردم قفل های رمزی است، قفل های رمزی هم نوع خاصی از قفل دیجیتال است که قیمت مناسب تر و کاربرد ساده تری در مقایسه با دیگر قفل ها دارد.
در تولیدات قفل هوشمند از ویژگی هایی استفاده شده است که  باعث افزایش راحتی و امنیت کاربران و افرادی که از آنها استفاده میکنند شود.
از مهمترین ویژگی های این قفل ها دسترسی دادن به چند کاربر برای استفاده از آنها به صورت همزمان است، میتوان چند کاربر را با درسترسی های مختلف و رمز های مختلف ایجاد کرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۶
ava lm

مزایای قفل الکترونیکی

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۶ ب.ظ


شما به عنوان خدمات دهنده در هتل یا مکان‌های عمومی همانند استخر یا باشگاه دیگر نیازی ندارید که برای هر اتاق یا کمد کلیدهای فیزیکی تکثیر کنید و آن را به دست مشتریان خود بدهید. قفل‌ کارتی یا قفل الکترونیکی دارای تراشه‌هایی قابل برنامه‌ریزی هستند که در لحظه می‌تواند توسط اپراتور برای باز و بسته کردن درب مشخصی برنامه‌ریزی شود.

علاوه بر این، در صورتی که مسافر یا مشتری شما کلیدش را به نا به دلایل خاصی گم یا فراموش کرد، شما می‌توانید در عرض چند دقیقه درب را دوباره به روی او باز کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۶
ava lm

قفل های بلوتوثی بدون نیاز به کلید های مکانیکی

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ


یکی از مدل های قفل هوشمند، قفل هایی هستند که با استفاده از بلوتوث موبایل باز میشوند، این قفل ها دسترسی آسانی دارند و همچنین از طراحی شیک و منحصر به فردی استفاده میکنند.

در داخل این قفل دیجیتال از فناوری بلوتوث استفاده میشود که با برقرار کردن ارتباط با بلوتوث موبایل باز میشود، این قفل این قابلیت را دارد که از فاصله تقریبا 2 تا سه متری اقدام به باز کردن درب نماید.

عملکرد آن به این صورت است که برای باز شدن تنها لازم است بلوتوث موبایلی که به قفل متصل شده است روشن باشد تا با نزدیک شدن به آن به سادگی قفل باز شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۰
ava lm

افزایش امنیت اتاق کار با استفاده از قفل کارتی

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ


در زمان کار داشتن امنیت و ارامش ذهنی یکی از موراد مهم محسوب میشود. استفاده کردن از سیستم های امنیتی و هوشمند و قفل الکترونیکی میتواند تا حدودی این امنیت و آرامش ذهنی را برای شما به وجود بیاورد. به این دلیل که بسیاری از افردا مدارک با ارزشی را در اتاق کارشان قرار میدهند. استفاده از قفل کارتی روی درب اتاق ار در اداره یا خانه میتواند باعث افزایش امنیت آن شود.

علاوه بر این حتی اگر فراموش کرده باشید که درب را قفل دیجیتال کنید، این قفل به صورت خودکار درب را قفل میکند و دیگر زمان کار کردن کسی نمیتواند بدون اجازه وارد اتاق شود و تمرکز شما را بهم بزند. و حریم شخصی شما حفظ خواهد شد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۹
ava lm

معرفی قفل هوشمند

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ

معرفی قفل هوشمند

در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.

برتری قفل هوشمند در این است که شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را به قفل متصل کنید. با این ویژگی قفل هوشمند همانند یک نگهبان گوش به زنگ همه اطلاعات در مورد باز و بسته شدن درب را به شما می‌دهد. علاوه بر این در قفل دیجیتال می‌توانید بدون نیاز به حضور از طریق گوشی همراه درب منزل خود را باز و بسته کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۴
ava lm