مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

۸ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

وکیل مالیاتی کیست؟

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۰ ب.ظ

 


وکیل مالیاتی کسی است که بر تمام قوانین مالیاتی با همه تبصره‌ها و بخشنامه‌های مالیاتی تسلط کامل داشته باشد و با مهارت بالا بر فنون مذاکره و مطلع بودن از قوانین جدید بتواند از هر نوع پرونده‌ی مالیاتی دفاع کند و آن را حل و فصل نماید. مثلا خیلی از افراد در زمینه ارث تصور می‌کنند که اگر مالیات پرداخت کنند دیگر چیزی برای آنان نخواهد ماند اما وکیل مالیاتی به شما کمک می‌کند که نسبت به قوانینی که در این زمینه وجود دارد آگاهی بیابید تا بتوانید مالیات خود را پرداخت کنید، زیرا عدم پرداخت آن باعث جریمه شدن شما می‌شود که موجب از دست دادن بخشی از مورثی خود می‌شود.

حداقل تحصیلات وکیل مالیاتی داشتن لیسانس در رشته اقتصاد و مالی و حقوق است؛ او با گذراندن دوره کارآموزی و حضور هر روزه در اداره دارایی و هیات‌های مختلف به اندازه‌ای بر پرونده‌های مالیاتی تسلط پیدا می‌کند اینکه بتواند میسر قانونی آن‌ها را کوتاه کند. وکیل متخصص در امور مالیاتی به قدری حضور فعال در مراکز مختلف مالیاتی دارد که هر ماه رزومه خود را با سوابق اجرایی جدیدتری که به آن اضافه می‌کند بروزرسانی کرده و همچنین نه تنها در زمینه مالیات بلکه در حیطه قوانین بیمه تامین اجتماعی تسلط کامل دارد.

با توضیحاتی که گفته شده شاید تصور کنید مانند وکیل حقوقی و وکالت امور مالیاتی عمل می‌کند اما بهتر است بدانید کار وکیل مالیاتی بسی دشوارتر از وکیل حقوقی است. بهترین وکیل مالیاتی باید تحصیلکرده و کارآزموده در مباحث مالیاتی و حقوقی باشد. به گونه‌ای که بر تمام قوانین مالیای مسلط بوده و به بهترین نحو پرونده‌های مالیاتی را حل و فصل کند. بهترین وکیل مالیاتی باید به شما کمک کند که تا جریمه مالیاتی نشوید یا اینکه جریمه مالیاتی شما را کاهش دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۵:۱۰
ava lm

لوله برق چیست؟

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰ ق.ظ

 

لوله برق وسیله ای است برای پوشش دهنده های هادی برق که از داخل آن عبور می دهند برای جلوگیری از صدمه دیدن هادی برق یا سیم و محافظ جان افراد در برابر تماس نا خواسته با سیم برق و هادی ها می باشد.

 

لوله برق کاندوئیت در سازه های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، ورزشی و کلیه سازه هایی که سیم برق  و هادی های الکتریکی استفاده می کنند کاربرد دارد.

در گذشته سیم برق سازه ها وتاسیسات را بدون پوشش و عایق عبور می دادند که دارای معایب زیر بود:

عدم تعویض و تقویت کابل یا سیم برق در دیواره ها و کف سازه

تماس ناخواسته انسان با سیم و یا رسانای برق

اتصال به بدنه ساختمان وانتقال برق به تمامی قسمت ها

پایین آمدن ولتاژ برق

ایجاد آتش سوزی در اثر اتصال برق و آتش گرفتن سیم برق

بعد از گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و اختراع لوله برق به سرعت در صنعت ساختمان و انتقال برق کاربرد بسیار بالایی پیدا کرد.

لوله فولادی برق از طریق اتصالات به هم مرتبط می شوند و در دیواره ها و کف ساختمان قرار می گیرند برای رد کردن کابل و سیم برق از وسیله ای به نام فنر استفاده می شود.

 

لوله برق به شکل های زیر در بازار موجود می باشند.

 

لوله برق کاندوئیت فلزی : لوله برق کاندوئیت فلزی از جنس آهن بوده و قابلیت تحمل فشار بالا و عدم تا شدن و له شدن را می توان از قابلیت های لوله برق کاندوئیت فلزی نام برد و از معایب لوله برق فلزی می توان از عدم عایق بودن آن در برابر جریان برق نام برد.

 

لوله برق پی وی سی : لوله برق پی وی سی از جنس پلاستیک سخت به اضافه نرم کننده ها و روان کننده ها می باشد که به نسبت لوله برق فلزی دارای وزن سبک تر و عایق بودن و ارزان تر بودن آن نام برد. لوله برق پی وی سی غیر قابل اشتعال بوده و در صنعت ساختمان کاربرد بسیار بالایی دارد.

 

لوله گالوانیزه سرد : لوله برق گالوانیزه سرد یا فابریک از جنس فلز بوده و کاربرد آن بیشتر در مناطق سر پوشیده و فضای داخلی سازه ها می باشد به دلیل فابریک بودن لوله برق گالوانیزه سرد در مناطق مرطوب و خارجی زنگ می زند.

 

لوله برق گالوانیزه گرم : لوله برق گالوانیزه گرم یا آب کاری از جنس فلز بوده و کاربرد آن در مناطق سر باز و فضای خارجی سازه ها می باشد.این لوله برق درکوره آب کاری شده و در مناطق خارجی و مرطوب رطوبت را به خود جذب نمی کند.

 

لوله برق پلی آمید : لوله برق پلی آمید از جنس پلاستیک نرم بوده و در حال حاضر 65% در ساختمان ها و سازه ها ی سبک کاربرد دارد. لوله برق پلی آمید بسیار سبک و قابل انعطاف و از نظر قیمتی از تمامی لوله برق موجود در بازار پایین تر است.از معایب این لوله می توان شعله ور شدن آن را ذکر کرد.

 

لوله برق پلی اتیلن : لوله برق پلی اتیلن از جنس پلاستیک نرم بود و به نسبت بقیه لوله برق های موجود قابلیت انعطاف و استحکام بالایی را دارد.از لحاظ قیمتی بالاتر از لوله های پی وی سی می باشند.

 

لوله برق خرطومی پی وی سی : لوله برق خرطومی پی وی سی برای عبور سیم برق بر روی دیواره های سازه استفاده می شود. لوله برق خرطومی قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد وبه تمامی زاویه ها خم می شود.جنس این لوله از پی وی سی می باشد و غیر قابل اشتعال می باشد.

 

لوله برق خرطومی پلی آمید : لوله برق خرطومی پلی آمید برای عبور سیم برق بر روی دیواره های سازه استفاده می شود.لوله برق خرطومی پلی آمید قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد و به تمامی زاویه ها خم می شود. جنس این لوله از پلی آمید می باشد و قابل اشتعال می باشد.از لحاظ قیمتی 4/1 لوله برق خرطومی پی وی سی می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۰
ava lm

انواع قفل درب چوبی

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲ ق.ظ

به نظر میرسد که درب های چوبی امنیت پایین تری داشته باشند، اما به این دلیل که درب های داخلی ساختمان ها را به جنس چوب میسازند، ضروری است که از قفل هایی روی این درب ها استفاده شود که امنیت بالاتری داشته باشند و حریم خصوصی در آنها بیشتر حفظ شود. قفل هوشمند استفاده شده روی درب های چوبی با قفل هایی که روی درب های فلزی استفاده میشوند متفاوت هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این نوشته به بررسی انواع قفل های امنیتی مورد استفاده در درب های چوبی بپردازیم.

از آنجایی که معمولا درب های اپارتمان ها و درب های داخلی ساختمان ها را از جنس چوبی میسازند. به همین دلیل هم استفاده از راهکارهایی که ایمنی آنها را بالا ببرد مهم و ضروری است. و به دلیل وجود انواع مختلف این قفل دیجیتال ها در ادامه تفاوت های محبوب ترین مدل ها را بررسی میکنیم تا انتخاب خوبی داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۲
ava lm

قیمت اینورتر ABB

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۶ ق.ظ

ABB یک شرکت تولید قطعات مورد نیاز در صنعت برق میباشد . این شرکت ، یک شرکت الحاقی سوئدی _ سوئیسی میباشد که در بیش از 100 کشور دنیا نمایندگی های فعال برای ارائه محصولات خود دارد.ما در ادامه شما را با این ابرشرکت و قیمت اینورتر ABB  و مشخصات فنی و کاربردهای آنها آشنا میکنیم.

قیمت اینورتر ABB
این شرکت از سال 1883 در زمینه تولید محصولات برق صنعتی از جمله الکترو موتور کار خود را آغاز نموده
و علاوه بر پیشرفت روز افزون در زمینه افزایش کیفیت و بهره وری محصولات و خدمات پس از فروش،
همواره حفاظت از محیط زیست و کاهش تاثیرات مخرب زیست محیطی را سر لوحه کار خود قرار داده است.

نمایندگی درایو آ ب ب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۶
ava lm

قفل هوشمند هتل

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ

با توجه به مصاحبه ها و نظرسنجی هایی که در سال های اخیر از مسافران و میهمانان هتل ها انجام شده است، تقریبا همه مسافران با هوشمند سازی هتل ها موافق هستند، به این دلیل هوشمند سازی هتل میتواند باعث راحتی بیشتر آنها شود. و صرف هزینه های هتل را در دراز مدت کاهش دهد.

از بخش هایی که در هتل ها هوشمند میشوند میتوان به سیستم گرمایش، سرمایش و... اشاره کرد. همچنین مهمانان میتوانند مواردی که مربوط به صورت حساب ها و... هستند را نیز پرداخت نمایند.

بررسی ها نشان داده است که مهمانانی که برای مدت زمانی در یک هتل اقامت داشته اند در صورتی که از امکانات آن هتل رضایت داشته باشند، برای سری های بعدی هم در ان اقامت خواهند داشت، و هتل را به اطرافیانشان هم معرفی میکنند، اما اگر از آن رضایت نداشته باشند، برای باز دیگر این هتل را انتخاب نمیکنند. و هتل پس از مدتی با کاهش مسافران روبه رو خواهد شد. قفل دیحیتال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۰
ava lm

لوله برق

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

لوله برق وسیله ای است برای پوشش دهنده های هادی برق که از داخل آن عبور می دهند برای جلوگیری از صدمه دیدن هادی برق یا سیم و محافظ جان افراد در برابر تماس نا خواسته با سیم برق و هادی ها می باشد. لوله برق در سازه های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، ورزشی و کلیه سازه هایی که سیم برق و هادی های الکتریکی استفاده می کنند کاربرد دارد. در گذشته سیم برق سازه ها وتاسیسات را بدون پوشش و عایق عبور می دادند که دارای معایب زیر بود: عدم تعویض و تقویت کابل یا سیم برق در دیواره ها و کف سازه تماس ناخواسته انسان با سیم و یا رسانای برق اتصال به بدنه ساختمان وانتقال برق به تمامی قسمت ها پایین آمدن ولتاژ برق ایجاد آتش سوزی در اثر اتصال برق و آتش گرفتن سیم برق بعد از گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و اختراع لوله برق به سرعت در صنعت ساختمان و انتقال برق کاربرد بسیار بالایی پیدا کرد. لوله برق از طریق اتصالات به هم مرتبط می شوند و در دیواره ها و کف ساختمان قرار می گیرند برای رد کردن کابل و سیم برق از وسیله ای به نام فنر استفاده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۰
ava lm

رده بندی لوله‌های فولادی

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۵ ب.ظ

انواع مختلفی از لوله‌ فولادی با توجه به مشخصات و خواسته‌های مشتری، در دسترس هستند. لوله‌ها کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف و ساختمان‌سازی دارند که با استانداردهای مختلفی معرفی می‌شوند. بطورکلی، برای انتخاب آنها معمولا از سه استاندارد ANSI، DIN و BN  استفاده می‌شود.

رده لوله اصطلاحی رایج در بازار برای بیان ضخامت و به دنبال آن وزن لوله می‌باشد. این پارامتر در واقع همان مقدار اسکجول یا گاهی اوقات معادل شاخص استاندارد ضخامت ( شاخص وزنی ) می‌باشد. اسکجول معیاری است که برای تعیین ضخامت جداره لوله‌ها بیشتر از شاخص وزنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معیار رده لوله در واقع در سال 1939 توسط موسسه استاندارد آمریکا (American National Standards Institute _ ANSI )، برای لوله‌ها از سایزهای اصلاح شده لوله‌های آهنی به وسیله کاهش اندکی در ضخامت جداره آن‌ها ( با ثابت نگهداشتن قطر خارجی) استفاده شد، به طوری که وزن واحد طول با وزن آهنی ( که دیگر تولید نمی‌شوند ) یکسان در نظر گرفته شد.

لوله مانیسمان لوله گالوانیزه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۳۵
ava lm

رنگ ساختمانی بدون بو

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۱۳ ب.ظ

 

رنگ های روغنی که پایه حلالی آنها تینر است هنوز هم انتخاب اول برای قیمت نقاشی ساختمان است. اما بوی آزار دهنده تینر و حلال های روغنی آنها بسیار آزاردهنده است، به همین دلیل هم این روزها رنگهای بر پایه آب و بی بو که سازگار با محیط زیست هم هستند به بازار آمده اند، به این دلیل که این رنگ ها در هنگام استفاده هیچ بویی ندارند و میتوانند به انتخابی مناسب برای نقاشی ساختمان تبدیل شوند.

چه رنگ‌های بدون بو هستند

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم برای اینکه رنگ ها پس از نقاشی خشک شوند نیاز به حلال دارند، حلال ها میتوانند تینر، محصولات پتروشیمی و یا اب باشند، به طور کلی رنگ هایی که با حلال هایی مانند تینر رقیق میشوند بوی نامطبوع مجصولات پتروشیمی و نفتی میدهند.

اما همانطور که گفتیم برخی از رنگ ها نیازی به ترکیب شدن با محصولات پتروشیمی را ندارند و حلال آنها آب است. به همین دلیل هم سازگاری زیادی با محیط زیست دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۶:۱۳
ava lm