مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

مجله اینترنتی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

ورق روغنی

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ق.ظ

 

ورق روغنی مهمترین نوع ورق های سرد می‌باشد، برای تولید ورق نیاز به استفاده از روش نورد پرفشار است این فرآیند در دو حالت دما بالا و دما پایین انجام می‌شود. محصولات تولید شده به روش ورق سرد معمولا از ضخامت نهایی کمتری برخودارند همچنین شکل ظاهری آن‌ها به دلیل اکسیداسیون بسیار کم سطح و اسید شویی، براق‌تر و زیباتر می‌باشد. محصول خروجی نورد سرد بدون اعمال پوشش به "ورق روغنی" معروف است. برای اطلاع از قیمت ورق روغنی با ما در ارتباط باشید.

 

ورق روغنی در واقع پایه ساخت ورق های پوشش داده شده مثل ورق گالوانیزه، ورق قلع اندود، ورق رنگی و .. می‌باشد. 

https://www.tejaratfelez.com/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۹
ava lm

گوسفند نژاد زل

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۴ ق.ظ

 

گوسفند نژاد زل یکی از بهترین نژاد گوشتی است که در ایران پرورش داده میشود، این دام در رنگ های متنوعی یافت میشود، میتوان گفت این نژاد تنها نژاد بی دنبه در ایران است و به جای دنبه یک دم کوچک دارد. این نژاد اکثرا در نواحی اطراف دریای خزر پرورش داده میشود، و بومی استان گلستان هستند ولی در استان های گیلان و مازندران هم این نژاد را پرورش میدهند.

گوسفند زل به دلیل نداشتن دنبه و  داشتن دست و پاهای کوتاه و قد کوتاه میتواند مسافت های طولانی و مرتفع را به خوبی طی کند،  به همین دلیل گوسفند به خوبی قابل پرورش دادن در مناطق کوهستانی و جنگلی است و میتواند به خوبی خود را با اقلیم کوهستانی سازگار نماید.

در حال حاضر در ایران بیش از 2.5 میلیون راس از این دام پرورش داده میشود، این دام را بیشتر برای تولید گوشت پرورش میدهند ولی به دلیل داشتن جثه کوچک سود خوبی از پرورش آنها برای تولید پوست و پشم مناسب نیست

خرید گوسفند زنده در تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۴۴
ava lm

این وسایل را هرگز داخل لباسشویی نیاندازید.

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

 

لباسشویی یکی از لوازم خانگی است که در همه خانه ها وجود دارد، به دلیل گران قیمت بودن این وسیله خرید آن و همچنین تعمیر آن هزینه های زیادی را باید بپردازید، به همین دلیل بهتر است که در هنگام استغاده از این وسیله نکاتی را رعایت نمایید تا دستگاه لباسشویی نیاز به تعمیر پیدا نکند.

در صورتی که دستگاه لباسشویی‌تان به دلیل استفاده غلط خراب شده است برای تعمیر آن میتوانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تهران تماس بگیرید. تا علاوه بر تعمیر لباسشویی شما آموزش هایی را برای نحوه استفاده صحیح از دستگاه را به شما بیاموزند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۹
ava lm

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۳۲ ق.ظ

 

 

سیستم تصفیه آب به طور کلی به سیستمی گفته میشود که برای جداسازی ذرات و آلودگی های موجود در آب شامیدنی به کار میرود، به طور کلی به هر سیستمی که آلاینده‌ها ذرات معلق، گرد و خاک، باکتری و کلر موجود در آب را حذف کند، یک سیستم تصفیه آب است. دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی جز این سیستم ها محسوب میشوند. در حال حاضر مدل های مختلفی از این دستگاه موجود است، در این نوشته یکی از بهترین مدل های این سیستم، دستگاه تصفیه آب سی سی کا را بررسی خواهیم کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۳۲
ava lm

در چه مکان هایی باید از قفل کودک استفاده کرد؟

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹ ق.ظ

 

درب ورودی

مهمترین مکانی که باید در نظر داشته باشید درب خروجی خانه است. بیرون آمدن از خانه بسیار خطرناک است تا زمانی که کودک شما از خطرات و تهدیدهای خارج از خانه آگاه باشد. نصب قفل امنیتی ضد کودک روی درب جلو مانع از ورود مهاجمان و افراد بیگانه به خانه را میگیرد در عین حال مانع از خروج فرزند شما از خانه می شود.

قفل هوشمند

- درب کمد

همانطور که گفته شد ، کودکان کنجکاو هستند و به دنبال هر مکان مخفی برای یافتن آن هستند. یکی از مکانهای خطرناک کمد لباس یا کابیت ها و قفسه هایی هستند که در آنها مواد خطرناک مانند چاقو ، ابزار تیز ، مواد شیمیایی و غیره گذاشته شده است که هر کدام می توانند صدمات جدی به کودکان شما وارد کنند. بنابراین ، یکی از مهمترین کاربردهای قفل دیجیتال محافظ کودک محدود کردن دسترسی به درهای دارای این قفل است.

 قفل دیجیتال

- ورودی استخر

گزارش شده است که کودکان نوپا بیشترین میزان غرق شدن را در سنین دو تا چهار سال دارند. در آمریکا ، غرق شدن کودکان در استخرها ، دومین علت مرگ و میر غیر عمد است. بنابراین ورودی استخر یکی از مکان های مهم خانه برای استفاده از قفل کودک با قفل امنیتی است. در بسیاری از کشورها استفاده از قفل امنیتی کودک برای ورود به استخر یک الزام و قانون است.

قفل کارتی

-ورودی به آشپزخانه 

محدود کردن دسترسی به وسایلی مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و غیره بسیار حائز اهمیت است. زیرا می تواند صدمات جدی به کودکان وارد کند. جراحاتی از قبیل گیر کردن کودک در یخچال یا ماشین لباسشویی و  در نتیجه مرگ آنها در اثر خفه شدن ، افتادن اشیاء روی کودک ، شوک الکتریکی و غیره می تواند برای عمری کودک شما را به درد سر بیااندازد. بنابراین بهترین راه برای محدود کردن دسترسی به این دستگاه ها و ابزارهای خطرناک استفاده از قفل امنیتی کودک است.

قفل الکترونیکی

- درب ماشین

اگر با فرزندان خود رانندگی می کنید ، توصیه می شود از قفل کودک با قفل ایمنی استفاده کنید. اگر کودکان  به طور تصادفی باز درب ماشین را باز کنند میتواند خطرات جبران ناپذیری را برای آنها ایجاد کند. حتی اگر کودک شما در صندلی راحت خود نشسته باشد. باز ممکن است از کنجکاوی به مشکلاتی برای خود و شما به وجود بیاورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۸ ، ۱۱:۱۹
ava lm

 

به دلیل سوالات زیادی که در رابطه  با شرایط پرورش گوسفند مطرح میکنید در این نوشته تصمیم گرفته ایم درباره شرایط خرید و نگهداری هر یک از نژادهای گوسفند زنده صحبت کنیم، در ادامه این نوشته با ماهمراه باشید.

 

شرایط لازم برای پرورش گوسفندان پشمی و پوستی

در صورتی که قصد پرورش گوسفند پشمی و پوستی برای تولید پشم را دارید باید در ابتدا به بازار فروش آنها توجه کنید، متاسفانه در سال های اخیر بازار فروش پشم و پوست در ایران نامناسب است به همین دلیل توصیه ایران شیپ لایو به شما این است که نژادهای چند منظوره استفاده کنید تا محتمل ضرر نشوید. و بتوانید از یک طریق دیگر به کسب درامد داشته باشید.

نکات مهم برای خرید گوسفند زنده
برای پرورش گوسفند حتما شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب گوسفندان را در نظر داشته باشید به این دلیل که توجه نکردن به این موضوع و خرید نژادی که مناسب شرایط شما نباشد ضررهایی را در پی خواهد داشت.
حتما از مراکزی خرید دام را انجام دهید که دارای تاییدیه ورزات بهداشت باشند ودام های شناسنامه دار را به فروش برسانند. برای خرید گوسفند زنده در تهران میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا نژاد مورد نظرتان را به تعداد دلخواه تحویل بگیرید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۶:۵۵
ava lm

دستگیره های امنیتی

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ب.ظ

 

خانه پناهگاه واقعی هر کسی است، مکانی که می توانید بدون حواس پرت زندگی روزمره ، به آن بروید و استراحت کنید. بعد از یک روز طولانی و سخت در دنیای واقعی، تنها چیزی که باعث آرامش شما می شود ، رفتن به خانه و استراحت است. اما آیا می توانید به راحتی استراحت کنید؟ آیا خانه شما امنیت لازم را دارد؟ اگر جواب شما خیر است ، وقت آن است که از دستگیره های استفاده کنید.
وقتی به دنبال یکی از بسیاری از قفل های با امنیت بالا در بازار هستید ، باید هزینه کنید که بدانید کدام مارک ها ارزش فکر کردن را دارند. ممکن است محصولاتی از شرکت های با کیفیت پایین در بازار وجود داشته باشد ، اما اگر انتظار دارید قفل های شما با ارزش باشد ، مواردی وجود دارد که باید بدانید. اکثر مردم به امنیت اهمیت نمی دهند ، اما اگر شما اکثریت نیستید ، وقت آن است که به همه موارد مورد نیاز برای بهترین قفل در امن ترین آنها نگاهی بیندازید.
دستگیره امنیتی روشی آسان و مقرون به صرفه برای افزایش امنیت خانه است. دسترسی به این محصولات از طریق روشهای ایمن مانند اثر انگشت یا تلفن هوشمند و کارت است، قفل کارتی، قفل الکترونیکی، قفل دیجیتال و قفل های هوشمند از انواع روش های دسترسی هستند. همچنین راحتی رفت و آمد را برای شما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۶:۴۹
ava lm

آشنایی با قطعات یخچال سامسونگ

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۴۱ ب.ظ


یخچال فریزر و ساید بای ساید یکی از گران ترین وسایل خانگی هستند  که در مقایسه با سایر لوازم خانگی از قیمت بیشتری خوردار اند و از ساختمان پیچیده تری تشکیل شده اند. به دلیل گران بودن یخچال به صرفه نیست که در هر بار خرابی افدام به حرید یخچال جدید کنید، و منطقی تر است که آن را تعمیر نمایید، تعویض قطعات و تعمیر یخچال سامسونگ مستلزم این است که با قطعات آن آشنایی لازم را داشته باشید. در ادامه این نوشته قطعات تعمیر یخچال سامسونگ را بررسی میکنیم.

کمپرسور یخچال
به جرات میتوان گفت که مهمترین قطعه اکترونیکی داخل یخچال، کمپرسور آن است، کمپرسور همان موتور یخچال است، که به عنوان محرک گاز یخچال عمل میکند، این قطعه خود از قطعاتی شامل: موتور الکترویکی، پیستون، سوپاپ، و میل لنگ تشکیل شده است که با کار این قطعات، سوپاپ های کمپرسور باز و بسته میشوند و گاز در یخچال به حرکت در می آید. با حرکت گاز داخل لوله کندانسور بخش های مختلف یخچال خنک میشوند. در مقاله کمپرسور یخچال به طور کامل به این قطعه  پرداخته ایم.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۶:۴۱
ava lm

کاربرد لوله مانیسمان

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

لوله مانیسمان بیشتر برای کاربرد در سایزهای کوچک ( از 2/1 اینچ تا 24 اینچ) مناسب است و برای سایزهای بزرگتر بایستی از لوله های درزدار یا درز مخفی استفاده کرد ولی همین بدون درز بودن باعث ایجاد قابلیتهای فراوان در کاربرد این نوع لوله شده است از جمله:

1.استفاده از لوله مانیسمان در موقعیتهای حساس و پرخطر به دلیل تحمل فشار و دمای بالا مانند اسلحه سازی یا صنایع گاز و پتروشیمی

2.کاربرد لوله بدون درز یا سیملس در لوله های میلیمتری به کار رفته در بویلرها و مبدل ها به علت ظرافت و دقت در ابعاد لوله

3.به کارگیری لوله بدون درز در صنعت برق به منظور ساخت برجهای پشتیبانی خطوط انتقال برق و همچنین سازه های فولادی به دلیل استحکام بالای این لوله ها

با توجه به مزایای ذکر شده, این لوله ها دارای طول عمر مفیدتری نسبت به دیگر انواع لوله هستند و با اینحال که هزینه تولید این نوع لوله بالاتر و قیمت لوله مانیسمان آن نیز بیشتر است ولی به علت کارایی بالای لوله های مانیسمان در صنایع حساس ذکرشده, ارزش خرید و سرمایه گذاری را دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۸ ، ۱۵:۵۱
ava lm